תרגם את האתר 
 
 
 
 







   טקס האריה השואג 2013 




 



תחרות האריה השואג
 
 




           iPhone Supported
דף הבית >> חדשות האיגוד >> ענף היח"צ התייצב להרצאתו של גורו הניו מדיה
 
   מעל ל-200 מהעוסקים בענף יח"צ והדוברות הגיעו אתמול לכנס הדיגיטל 2011 שהתקיים בסינמטק בת"א ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי צבור ודוברות. ההרצאה המרכזית בכנס הייתה מפי גורו הניו-מדיה Shel Israel (של ישראל).   
     
   
  של ישראל, גבי בגס - מנכ"ל יפעת  
     
   הרציונל לכנס התבסס על רקע השימוש ההולך וגובר במדיה החברתית על ידי מותגים עסקיים, חברות, ארגונים, המגזר הממשלתי, המגזר השלישי וכד'. מהלך זה הביא לכך שיועצי תקשורת רבים  מפתחים מיומנויות של תקשורת אינטראקטיבית להתמודדות עם הצרכן הסופי. בשנתיים האחרונות רבים ממשרדי יחסי הצבור פתחו מחלקות ניו מדיה לצד דוברי חברות שעושים שימוש בכלי זה. בכנס ניתנו הכלים העדכניים ביותר בתחום וטיפים יישומיים על ידי גורו הניו מדיה – Shel Israel  - והן על ידי מרתון פרזנטציות בסגנון מפגשי ה- TED , מהעשייה הבולטת בתחום זה בישראל .

בין הדוברים:  גלי ברגר - דוברת סופר פארם, ניר הירשמן - דובר השר מיכאל איתן, מור לביא - מנכ"ל יפעת, גל מור - עורך חורים ברשת,סער רוזנברג נציג מיקרוסופט ישראל,טל וולקוביץ- טריואקס, מנהלת like@triwaks, תומר גרציאני - מנהל שיווק ופיתוח עסקי , תפוז, ושי אטיאס - מנהל תחום ההסברה במשרד ההסברה והתפוצות.
 
בין התובנות שהועלו בכנס- היתרון הגדוול בשימוש ברשתות החברתיות הינו באפשרות להקשיב וללמוד מה הלקוחות רוצים וצריכים כדי לקדם את המותג..

של ישראל הדגיש בהרצאתו כי "מותג אינו מוגדר עוד לפי איך שאנו מציגים אותו ללקוחות , מותג הוא מה שהלקוחות אומרים לנו שהוא .כמו כן הסביר של כי "תפקידנו כאנשי יחסי ציבור ללמוד לנהל שיחה עם הצרכן במקום לדבר ולשדר אליו אינפורמציה."

גלי ברגר דוברת סופר פארם הוסיפה "אנחנו משתתפים בשיחה ברשת רק כשיש ערך לכך. נפתור בעיות, נקשיב, אבל לא נאמר סתם תודה או נכנס לשיחות לא יצרניות". אמרה והוסיפה" בדף הפייסבוק לא מוחקים פוסטים אלא מנסים להעביר את השיח לאחד על אחד".

ניר הירשמן,דובר השר מיכאל איתן ,התייחס להצלחה בפעילות הדיגיטלית במהלך וועדת טרכטנברגל ולחשיבות המוכחת של שיתוף הציבור בדיון על נושאים בעלי חשיבות ציבורית.

יש לכם מה להגיד על הכנס? כנסו ל
פורום יחסי ציבור

 
 
  מצגות מהאירוע:
 
 
  של ישראל - How Social Media is changing PR

גלי ברגר - כיצד לשלב בין PR מסורתי לדיגיטלי 

ניר הירשמן - "לייקים" בקבלת החלטות

מור לביא - מקיום יחסי ציבור לקיום יחסים עם הציבור בעולם הדיגיטלי 

גל מור - העיתונאי הדיגיטלי 

טל וולקוביץ - מסיבת העיתונאים הדיגיטלית

תומר גראציני - מנהל הקהילה הדיגיטלית

שי אטיאס - הערכת דימויי מדינות בעולם הדיגיטלי


 
 
 

 
 
  תמונות מהאירוע:  
     
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...


מאמרים וטיפים ביחסי ציבור

טיפול במשבר אינו תפקידו של הדובר

חלק מדוברי עמותות והמגזר השלישי שהתכנסה היום בירושלים בנושא "דילמת הדובר באירועי משבר", לא אהבו את דבריי כי טיפול במשבר רחב הרבה יותר מכתפיו ומתפקידו של הדובר.
 

לחצו לכל המאמרים וטיפים בנושא יחסי ציבור
 

         
                
יחסי ציבור
יחסי ציבור דרושים
יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור ודוברות
יחסי ציבור אמנים
יחסי ציבור מוזיקה

יחסי ציבור לעסקים קטנים
יחסי ציבור לעורכי דין
יחסי ציבור אופנה
יחסי ציבור לימודים

 
משרד יחסי ציבור
משרד יחסי ציבור רני רהב
משרד יחסי ציבור בחיפה
משרד יחסי ציבור באר שבע
משרד יחסי ציבור ירושלים
משרד יחסי ציבור דרושים
משרד יחסי ציבור אופנה

משרד יחסי ציבור תל אביב

 
משרדי יחסי ציבור
משרדי יחסי ציבור דרושים
משרדי יחסי ציבור בירושלים
משרדי יחסי ציבור מובילים
משרדי יחסי ציבור בחיפה

לאכול בריא זה קל
משרדי יחסי ציבור בדרום
משרדי יחסי ציבור בתל אביב

 
יח"צ
יחצנית
יח"צ אופנה
יח"צ דרושים
יח"צ אמנים

דובר
דוברות
דוברות ויחסי ציבור
ייעוץ תקשורתי

 
 
 
מפת האתר        
בניית אתר נטו מדיה