תרגם את האתר 
 
 
 
 







   טקס האריה השואג 2013 




 



תחרות האריה השואג
 
 




           iPhone Supported
דף הבית >> יחסי ציבור באינטרנט
 
יחסי ציבור באינטרנט - הדרך לדחוף את עצמך בעצמך
 
"לא משנה מה תכתוב עלי, כל עוד תאיית את שמי נכון" היא אמירה מוכרת ונפוצה. למרבה האירוניה, דווקא לגבי מקורה של האמירה הזו הדעות חלוקות - יש הטוענים שנשיא ארצות הברית הארי טרומן היה זה שטבע את הביטוי, וגרסאות אחרות מייחסות אותו דווקא לאליזבת טיילור, ולשורה ארוכה של ידוענים אחרים לאורך השנים. כך או כך, בעולם האינטרנט האמירה השנונה הזו מקבלת משנה תוקף - ככל שתכתבו יותר על עצמכם או על העסק שלכם, ותשיגו פרסומים רבים ככל האפשר, כך החשיפה שלכם לעולם בכלל וללקוחות פוטנציאליים בפרט, תגדל.
 
הדרכים ליחצ"ן את עצמכם באינטרנט הן רבות ומגוונות, ובמאמר הזה לא נוכל לסקור את כולן, אלא רק כמה מהנפוצות יותר, ושאינן מצריכות כישורים מיוחדים, הכשרה ארוכה או הוצאות גדולות על מנהל תיק לקוח במשרד יחסי ציבור. כל מה שאתם צריכים כדי לעשות לעצמכם online PR, כלומר יחסי ציבור מקוונים, הוא חיבור לאינטרנט, הכרה בסיסית עם עולם האינטרנט, וכמה שעות פנויות.

מוכנים? מתחילים.
 
אחד שיודע, ועוד אחד, ועוד אחד
המקום שבו הכי קל להביע את עצמכם באינטרנט הוא באמצעות הטוקבקים, שמוצמדים לכל כתבה בכל אתר תוכן. חפשו כתבות שקשורות לעולם התוכן שאתם עוסקים בו, והגיבו - בשמכם האמיתי, בשם העסק, בשם בדוי, או בכלל בלי שם. בעולם הטוקבקים הכל אפשרי. אם אתם בעלי עסק למיגון בתים, למשל, חפשו כתבות על פריצות ומעשי שוד, וכתבו טוקבקים שבהם תסבירו כיצד שימוש בדלתות רב בריח, מערכות אזעקה מתקדמות או מצלמות במעגל סגור, היה יכול למנוע את המקרה. אם אחרי תגובה עניינית שכזו תוסיפו גם קישור לאתר הבית שלכם, יש סיכוי לא רע שתקבלו פניות חדשות מאזרחים מודאגים.
 
חברים בכל מיני צבעים
הרשתות החברתיות, ובראשן כמובן פייסבוק וטוויטר, מאפשרות לכם להגיע לאלפי גולשים בלי יותר מדי מאמץ. כל מה שצריך הוא קצת מקוריות, כי ככל שההודעות והסטטוסים שתפרסמו יהיו שנונים ומקוריים יותר, כך תגלו שיש לכם יותר ויותר עוקבים ולייקים. לדוגמא: מי שנותן שירות של מתנות מיוחדות, יכול לפרסם מדריך לבחירת מזכרות לאירועים לחתונה, בר מצווה או כל אירוע. מומלץ גם לעשות לייקים לעמודים ופרופילים אחרים שרלוונטיים אליכם, ולפרסם את עצמכם גם על גבי הקיר שלהם, אבל לא בתדירות גבוהה מדי. אם אתם בעלי בית קפה בעיר מסוימת, למשל, אפשר למשל לפרסם מבצעים והנחות שאתם נותנים בעמודים של עסקים אחרים באותו אזור.
 
דבר אליי במאמרים
אלפי אתרים ברחבי הרשת מציעים מאגרי מאמרים שניתן לפרסם בהם ללא תשלום כל תוכן שעומד בקריטריונים בסיסיים כמו מספר מילים. מרבית האתרים האלה גם יאפשרו לכם לקשר מתוך המאמר, שיפאר ויהלל את העסק שלכם במרומז, ישירות לאתר הבית שלכם. אם נחזור לדוגמה הראשונה, מאמר שעוסק ביתרונות המיגון של מנעולי רב בריח על פני סוגי מנעולים אחרים יכול לכלול בין היתר המלצה על בית העסק שלכם, ואפילו להתפרסם בשם בית העסק.
 
גם אתרי התוכן הגדולים יותר, החל מהמקומונים ועד ynet, הארץ ודומיהם, מאפשרים לגולשים לשלוח מאמרי דעה וטורים אישיים. במקרה הזה תצטרכו להיות יותר עדינים מבחינת הפרסום והקידום הישיר, אבל ברגע שמאמר שלכם יפורסם באחד מאתרים אלה, החשיפה של בית העסק שלכם תהיה גדולה בהרבה, תופיע במנועי חיפוש במיקומים טובים יותר, ותשלח לאתר האינטרנט שלכם לקוחות רבים יותר.


 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...


מאמרים וטיפים ביחסי ציבור

טיפול במשבר אינו תפקידו של הדובר

חלק מדוברי עמותות והמגזר השלישי שהתכנסה היום בירושלים בנושא "דילמת הדובר באירועי משבר", לא אהבו את דבריי כי טיפול במשבר רחב הרבה יותר מכתפיו ומתפקידו של הדובר.
 

לחצו לכל המאמרים וטיפים בנושא יחסי ציבור
 

         
                
יחסי ציבור
יחסי ציבור דרושים
יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור ודוברות
יחסי ציבור אמנים
יחסי ציבור מוזיקה

יחסי ציבור לעסקים קטנים
יחסי ציבור לעורכי דין
יחסי ציבור אופנה
יחסי ציבור לימודים

 
משרד יחסי ציבור
משרד יחסי ציבור רני רהב
משרד יחסי ציבור בחיפה
משרד יחסי ציבור באר שבע
משרד יחסי ציבור ירושלים
משרד יחסי ציבור דרושים
משרד יחסי ציבור אופנה

משרד יחסי ציבור תל אביב

 
משרדי יחסי ציבור
משרדי יחסי ציבור דרושים
משרדי יחסי ציבור בירושלים
משרדי יחסי ציבור מובילים
משרדי יחסי ציבור בחיפה

לאכול בריא זה קל
משרדי יחסי ציבור בדרום
משרדי יחסי ציבור בתל אביב

 
יח"צ
יחצנית
יח"צ אופנה
יח"צ דרושים
יח"צ אמנים

דובר
דוברות
דוברות ויחסי ציבור
ייעוץ תקשורתי

 
 
 
מפת האתר        
בניית אתר נטו מדיה