תרגם את האתר 
 
 
 
 







   טקס האריה השואג 2013 




 



תחרות האריה השואג
 
 




           iPhone Supported
דף הבית >> חדשות האיגוד >> מיתוג סמוי - מחקר חדש של המכון הישראלי לדמוקרטיה
 
מדוע הפכה התפאורה של "כוכב נולד" לסגולה ועתירת כוכבים?

מחקר חדש של המכון הישראלי לדמוקרטיה – בתוך הקופסה: מיתוג סמוי בשידורי הטלוויזיה המסחרית בישראל - חושף לראשונה את התופעה שהפכה לתפוח האדמה הלוהט של עולם התקשורת. באמצעות עשרות סיפורים מאחורי הקלעים של תעשיית הטלוויזיה נפרשת תופעת המיתוג הסמוי ("תוכן שיווקי") שכבשה בעשור האחרון את המסך של הערוצים 2 ו-10, כמו גם את ערוצי הכבלים והלוויין. בכוחות משותפים, ומעל ראשיהם של הצופים, מחדירים מפרסמים, פרסומאים וגופי שידור פרסום לתכניות. 

למחקר המלא:   http://www.idi.org.il/בתוך-הקופסה
לפרטים נוספים ורכישה: המכון הישראלי לדמוקרטיה: 1-800-20-2222, orders@idi.org.il




 
 


מאמרים וטיפים ביחסי ציבור

טיפול במשבר אינו תפקידו של הדובר

חלק מדוברי עמותות והמגזר השלישי שהתכנסה היום בירושלים בנושא "דילמת הדובר באירועי משבר", לא אהבו את דבריי כי טיפול במשבר רחב הרבה יותר מכתפיו ומתפקידו של הדובר.
 

לחצו לכל המאמרים וטיפים בנושא יחסי ציבור
 

         
                
יחסי ציבור
יחסי ציבור דרושים
יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור ודוברות
יחסי ציבור אמנים
יחסי ציבור מוזיקה

יחסי ציבור לעסקים קטנים
יחסי ציבור לעורכי דין
יחסי ציבור אופנה
יחסי ציבור לימודים

 
משרד יחסי ציבור
משרד יחסי ציבור רני רהב
משרד יחסי ציבור בחיפה
משרד יחסי ציבור באר שבע
משרד יחסי ציבור ירושלים
משרד יחסי ציבור דרושים
משרד יחסי ציבור אופנה

משרד יחסי ציבור תל אביב

 
משרדי יחסי ציבור
משרדי יחסי ציבור דרושים
משרדי יחסי ציבור בירושלים
משרדי יחסי ציבור מובילים
משרדי יחסי ציבור בחיפה
משרדי יחסי ציבור בדרום
משרדי יחסי ציבור בתל אביב

 
יח"צ
יחצנית
יח"צ אופנה
יח"צ דרושים
יח"צ אמנים

דובר
דוברות
דוברות ויחסי ציבור
ייעוץ תקשורתי

 
 
 
מפת האתר        
בניית אתר נטו מדיה