תרגם את האתר 
 
 
 
 







   טקס האריה השואג 2013 




 



תחרות האריה השואג
 
 




           iPhone Supported
דף הבית >> ניוזלטר >> ניוזלטר מרץ 2013 >> כיתת אמן : "האנשת המותג כפלטפורמה לבניית קמפיין תקשורתי"
 
כיתת אמן : "האנשת המותג כפלטפורמה לבניית קמפיין תקשורתי",
תומר סגיס, דובר החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קבוצת קוקה קולה ישראל).
 
בסקירה שערך על ההשקות התקשורתיות של מותגי החברה השונים כמו  פרוייקט my coca- cola  וההשקה של סדרת קינלי עדין , הגדיר תומר סגיס  את הבמות החדשותיות של המדיה, כיעד אסטרטגי לתחילת קמפיין יחסי הצבור של המותג.   
הסיבות שמנה הן :
  1. הבמות הכי פופולאריות בקרב כלל הציבור.
  2. פעמים רבות נוצרות כתבות המשך בבמות נוספות בעקבות האייטם .
  3. ידיעה חדשותית מעלה במהירות את מודעות הצרכנים לנושא שעל הפרק
  4. רלוונטיות חדשותית

סגיס מנה בהרצאתו מס' מרכיבים שהוכיחו עצמם בקמפיינים תקשורתיים מוצלחים :
 
א. פרסונליזציה של המותג או כיצד נהפוך את המותג לסיפור אישי
בהשקת פעילות: my coca-cola  הפחית הראשונה של הפרוייקט הוגשה לחובבת קוקה-קולה המבוגרת ביותר שחגגה 103 ,דוגמא נוספת לפרסונליזציה  של הפחית היא  הצעת חתונה על גבי פחית קוקה-קולה  של אחד מעובדי קוקה -קולה לרעייתו המיועדת
ב. אמוציונליות 
הסיפור האנושי מאחורי המותג / המוצר תמיד מעניין ומחולל תקשורת . לקראת השקת סדרת "קינלי עדין"  הוביל סגיס קמפיין השקה נוסטלגי  "מחפשים  את הילד של קינלי  מהפרסומת הנוסטלגית  של שנות ה70"  ולאחר אייטם  בידיעות אחרונות, נוצר קמפיין  תקשורתי  מרגש עם מספר גלים תקשורתיים
ג. לוח קלנדרי
מועדים קלנדריים, ביניהם  חגי ישראל  ומועדים בינלאומיים, הינם תמיד רלוונטים ומומלץ לתזמן קמפיין שיכול להשתלב עם  אקטואליה זו או אחרת.
ד. שימוש בסלב
האתגר על פי סגיס הוא רק כאשר ניתן ליצור  אינטראקציה משמעותית בין הסלב למותג , ולפעילות הרלוונטית אותה רוצים לקדם. אם ערכי המותג ורוח הפעילות לא באים לביטוי באייטם אזי השימוש בסלב נכשל.
 

קמפיין רלוונטי לתקשורת המקומית:

בפרוייקט  my coca-cola יזמה החברה פנייה ל-  5 ראשי ערים  אשר שלחו צילום אתר אופייני לעירם, והצילום שובץ על גבי פחית קוקה-קולה. בסיום הפרויקט  הוגשה הפחית כמזכרת לעירייה. הפחית הייחודית זכתה לאייטמים רבים בתקשורת המקומית.
 


 
 
 

 
 


מאמרים וטיפים ביחסי ציבור

טיפול במשבר אינו תפקידו של הדובר

חלק מדוברי עמותות והמגזר השלישי שהתכנסה היום בירושלים בנושא "דילמת הדובר באירועי משבר", לא אהבו את דבריי כי טיפול במשבר רחב הרבה יותר מכתפיו ומתפקידו של הדובר.
 

לחצו לכל המאמרים וטיפים בנושא יחסי ציבור
 

         
                
יחסי ציבור
יחסי ציבור דרושים
יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור ודוברות
יחסי ציבור אמנים
יחסי ציבור מוזיקה

יחסי ציבור לעסקים קטנים
יחסי ציבור לעורכי דין
יחסי ציבור אופנה
יחסי ציבור לימודים

 
משרד יחסי ציבור
משרד יחסי ציבור רני רהב
משרד יחסי ציבור בחיפה
משרד יחסי ציבור באר שבע
משרד יחסי ציבור ירושלים
משרד יחסי ציבור דרושים
משרד יחסי ציבור אופנה

משרד יחסי ציבור תל אביב

 
משרדי יחסי ציבור
משרדי יחסי ציבור דרושים
משרדי יחסי ציבור בירושלים
משרדי יחסי ציבור מובילים
משרדי יחסי ציבור בחיפה
משרדי יחסי ציבור בדרום
משרדי יחסי ציבור בתל אביב

 
יח"צ
יחצנית
יח"צ אופנה
יח"צ דרושים
יח"צ אמנים

דובר
דוברות
דוברות ויחסי ציבור
ייעוץ תקשורתי

 
 
 
מפת האתר        
בניית אתר נטו מדיה