תרגם את האתר 
 
 
 
 







   טקס האריה השואג 2013 




 



תחרות האריה השואג
 
 




           iPhone Supported
דף הבית >> ניוזלטר >> ניוזלטר מרץ 2013 >> המלצות לכתיבת הודעות לעיתונות על מנת לשפר תוצאות
 

המלצות לכתיבת הודעות לעיתונות על מנת לשפר תוצאות
שרה סקריק -PR Newswire 

בעולם בו אנו חיים, כשהכול מתרחש בזמן אמת וכולם מחוברים לרשת, הקהל שלנו מצפה למצוא כל דבר שהוא רוצה ברגע שהוא רוצה אותו. כל מי שעוסק בכתיבת הודעות לעיתונות חייב לסחוט כל מה שאפשר מהתכנים אותם הוא מפרסם, וגם לעקוב באופן קבוע אחר התגובות שמעוררת כל הודעה. לכן, נבחן את נושא ההודעות לעיתונות תחת זכוכית מגדלת ונתמקד בכמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא זה שהגיעו אלינו.

מדוע ההודעות שלי לעיתונות לא זוכות לפרסום?
אם הבעיה היא בפרסום, עליכם לבחון את ההודעות שלכם ביסודיות ובכנות. האם הן רוויות ז'רגון מקצועי? נושאים רבים בהודעה אחת? הודעות רבות מתמקדות אך ורק בקידום המותג או הארגון, הודעות כאלה נכתבות למנהלים, לא לקהל הרחב. אם ננסח זאת בפשטות, זהו שיווק אגרסיבי ומשעמם מאוד.
במידה והביקורות על התוצאות של ההודעות לעיתונות שכתבתם אינן טובות, כדאי לכם לשקול את השינויים הבאים:
  • מצאו דרכים מעניינות יותר להצגת התכנים שלכם. לדוגמא, במקום לפרט את כל המאפיינים המעודכנים בהודעה על שדרוג טכני, ספרו על בעיות הלקוחות שאותן פותר שדרוג זה.
     
  • מצאו דרכים "לתרום" לקהל שלכם. העובדה שיש לכם גישה ישירה לקהל היעד שלכם שינתה את ההגדרה של "חדשות" בכל הקשור למידע שהנכם מפרסמים בהודעות לעיתונות. כתבות רוחב המציעות לקוראים עצות והמלצות על שיטות עבודה יעילות הפכו לפופולריות ביותר, והן מעוררות תשומת לב חיובית ורצון טוב כלפי הארגון העומד מאחורי התוכן. פרסמו באופן קבוע מידע מעניין, וכך תטפחו קהל נאמן ומחויב של לקוחות קיימים ופוטנציאליים ואנשים בעלי השפעה בתעשייה שיעקבו אחר הפרסומים שלכם ויקדישו להם מזמנם.
     
  • השתמשו בשיטות ישנות ובדוקות כדי למשוך תשומת לב והפכו את התכנים שלכם ל"דביקים".
     
    • העיתונאים אוהבים נתונים, עובדות ומספרים. גם הקהל מעריך נתונים ונותן אמון בתכנים המבוססים על נתונים. אם התוכן שלכם מכיל התייחסות לנתונים סטטיסטיים או לממצאי מחקרים כלשהם, הפכו את העניין הזה לנושא מרכזי והבליטו את המספרים בכותרת. מחקרים העלו כי כותרות עם נתונים מספריים נקראות יותר.
       
    • שיטה נוספת להגדיל את מספר הצפיות והתגובות שמעוררת הודעה לעיתונות, גם היא ישנה ובדוקה, היא לכלול תמונות – או וידאו, וזה אפילו טוב יותר. תמונות ו-ווידאו מושכים את תשומת לבם של הקוראים וזוכים לעדיפות באלגוריתמים רבים של מנועי חיפוש ורשתות חברתיות. לכן, אין זה מפתיע שהודעות לעיתונות עם תכני מולטימדיה מניבות תוצאות טובות יותר.
       
  • מקדו את המסר שלכם. תכנים לא ממוקדים שמנסים לאחד שתיים או שלוש זוויות ראייה בהודעה אחת, מבלבלים גם עבור הקוראים וגם עבור מנועי החיפוש. הודעות כאלה לא מעוררות בקוראים חשק לעשות מעשה, ומנועי החיפוש מתקשים לסווג את התוכן שלהן, אז סביר להניח שהן גם לא יזכו לדירוג גבוה במנועי החיפוש. ספציפיות ורלוונטיות הן החברות הכי טובות שלכם בשוק המידע והפרסום של ימינו.
ככל שאנו מצפים ליותר ויותר מהודעות לעיתונות, חשוב ביותר להקפיד על כך שההודעות שלנו יתאימו לתחומי העניין של הקהל ולאלגוריתמים שמסווגים תכנים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. היום האלגוריתמים הללו משתמשים ב"אותות" חברתיים – למשל, כמה פעמים התוכן פורסם בטוויטר, איזו השפעה יש לאלה שפרסמו את התוכן בטוויטר, והאם הציוצים הללו בטוויטר עוררו תגובות בקרב הקוראים. כדי ליצור אותות חברתיים כאלה, התוכן חייב להיות מעניין מנקודת מבטו של הקורא – וחשוב שתזכרו זאת כשתכתבו את ההודעה הבאה לעיתונות.

שרה סקריק היא סגנית נשיא PR Newswire למדיה חברתית ומחברת הספר Unlocking Social Media for PR ("שימוש במדיה חברתית ליחסי ציבור"), אותו ניתן להוריד בחינם בפורמט אלקטרוני.


אודות
PR Newswire
 
Newswire PR נחשבת לחברה המובילה בעולם, בתחום הפצה אלקטרונית של הודעות שיווקיות, פיננסיות ועסקיות לכלי תקשורת, רשתות חברתיות ולקהילה הפיננסית. לחברה פתרון כולל של שירותי תמיכה לחברות בסקטור הציבורי, העסקי והפרטי ועוד.
 
החברה הוקמה בארה"ב בשנת 1954 ומפיצה הודעות לעיתונות בכ- 170 מדינות ב- 40 שפות. לחברה כ- 40 סניפים ברחבי העולם ויותר מ- 40 אלף לקוחות. מדי יום מפיצה החברה כ - 1,000 הודעות לעיתונות.
 
הסניף הישראלי הוקם בשנת 2000 ומשרת מאות לקוחות מבין החברות הנסחרות בבורסות ארה"ב ובבורסה בתל אביב, וכן מגוון רחב של חברות וגופים עסקיים במשק.
 
 
 


מאמרים וטיפים ביחסי ציבור

טיפול במשבר אינו תפקידו של הדובר

חלק מדוברי עמותות והמגזר השלישי שהתכנסה היום בירושלים בנושא "דילמת הדובר באירועי משבר", לא אהבו את דבריי כי טיפול במשבר רחב הרבה יותר מכתפיו ומתפקידו של הדובר.
 

לחצו לכל המאמרים וטיפים בנושא יחסי ציבור
 

         
                
יחסי ציבור
יחסי ציבור דרושים
יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור ודוברות
יחסי ציבור אמנים
יחסי ציבור מוזיקה

יחסי ציבור לעסקים קטנים
יחסי ציבור לעורכי דין
יחסי ציבור אופנה
יחסי ציבור לימודים

 
משרד יחסי ציבור
משרד יחסי ציבור רני רהב
משרד יחסי ציבור בחיפה
משרד יחסי ציבור באר שבע
משרד יחסי ציבור ירושלים
משרד יחסי ציבור דרושים
משרד יחסי ציבור אופנה

משרד יחסי ציבור תל אביב

 
משרדי יחסי ציבור
משרדי יחסי ציבור דרושים
משרדי יחסי ציבור בירושלים
משרדי יחסי ציבור מובילים
משרדי יחסי ציבור בחיפה

לאכול בריא זה קל
משרדי יחסי ציבור בדרום
משרדי יחסי ציבור בתל אביב

 
יח"צ
יחצנית
יח"צ אופנה
יח"צ דרושים
יח"צ אמנים

דובר
דוברות
דוברות ויחסי ציבור
ייעוץ תקשורתי

 
 
 
מפת האתר        
בניית אתר נטו מדיה