תרגם את האתר 
 
 
 
 







   טקס האריה השואג 2013 




 



תחרות האריה השואג
 
 




           iPhone Supported
דף הבית >> ניוזלטר >> ניוזלטר מאי 2013 >> החוקים החדשים של אמצעי התקשורת המודרניים: מ- Owned Media ל- Agile Engagement
 
מאת: מייקל פרניקוף, מנהל תחום ה- Emerging Media  ב- PR Newswire.
 
ביז סטון, מייסד-שותף של טוויטר, נשא את דברי הפתיחה בכינוס הבינלאומי PRSA 2012 בסן פרנציסקו. בדבריו לאורחי הכנס ולמשתתפים בו אמר סטון את הדברים הבאים:
Opportunity can be manufactured; circumstances can be arranged by you so you can pounce on them”

למרות שזה לא היה מתוכנן, זאת הייתה ההקדמה הטובה ביותר להרצאתי בכנס בנושא Agile Engagement ("מחוייבות זריזה") והחוקים החדשים שחברות צריכות לפעול לפיהם. פתחתי את דבריי בדיון בתפקיד התוכן כיום, וכיצד נוף המדיה משתנה מהר יותר משאני יכול להקליד את הבלוג הזה ולהעלות את המצגת שלי ל- Slideshare.
 
חוק חדש: תוכן חייב להיות אחיד
 
אחד האתגרים שארגונים מתמודדים איתם כיום הוא האחדה של התוכן שלהם. חברות וארגונים מנסים בימים אלה לעמוד בקצב השיח והתוכן המקוונים, אך לעתים קרובות, אנחנו נעים כל כך מהר שאיננו מתאמים בין כל האיברים הנעים. אם תחשבו על כל הקבוצות השונות בארגון שלכם שיוצרות תוכן – מבלוגים, דרך ציוצים ועד ל"ניירות לבנים" – המגיעים ממחלקות שונות בארגון כולל שיווק, כוח אדם, פרסום, יחסי משקיעים, מכירות, משאבי אנוש וכדומה... זהו תוכן רב שמגיע ממחלקות שלעתים קרובות אינן מתקשרות זו עם זו – וזה עוד בחברה קטנה עד בינונית - מה עם ארגון בינלאומי? כדי להשיג האחדה אמיתית של תוכן, לפעמים כדאי ליצור תהליך. דיונים פתוחים חוצי-ארגון לקמפיינים עשויים לתרום להעברת מסרים למרחק ולעומק רבים יותר בקרב קהלי היעד.
 
חוק חדש: תוכן חייב להיות עם הקשר
 
אמרה נפוצה היא: "התוכן הוא המלך", אבל מה שאני אומר לעתים קרובות זה ש"אם התוכן הוא המלך, הרי שההקשר הוא אלוהים".
כיום, יש ליצור כל תוכן עם הקשר – ובמיוחד תוך מחשבה על ההקשר שבו הקהל שלנו עשוי להיחשף לתוכן שיצרנו. לדוגמה, שינויים גדולים חלים בדרך שבה אנחנו צופים בתוכן. המסכים שבאמצעותם אנחנו צופים בתוכן משתנים במהלך היום: טלפונים ניידים, מחשבים נישאים, מחשבי טבלה, טלוויזיות וכדומה. אך כאנשי שיווק, לעתים קרובות בעת יצירת התוכן שלנו איננו מקדישים מחשבה להקשר שיוצרים המכשירים השונים ולתפקידו של האדם.
ככל שחיפוש ממלא תפקיד מרכזי יותר בחיינו, אנחנו מחפשים באמצעות מכשירים מגוונים, ובימים אלה, מיקום משפיע על התוצאות. זה מוסיף שכבה נוספת של הקשר לתוכן שלנו.
אך ברמה הפשוטה ביותר, המולטימדיה שיצרנו, כמו תמונות וסרטי וידאו, מקבלת את הקשרה רק מהמילים הסובבות אותה. לעתים קרובות מדי, אנחנו מפרסמים תמונות וסרטי וידאו בלי כותרות או תיאורים ממשיים, ובכך אנו פוגעים ביכולתנו להפוך את התוכן לקל לחיפוש על ידי הקהלים שלנו.
 
חוק חדש: הפוך את התוכן שלך לקל לשימוש
 
עלינו לשאוף להפוך את התוכן שלנו לנגיש עבור קהלי היעד שלנו - נוח לצפייה וקל לשימוש.
ככל שאנו משתפרים ביצירת תוכן תלוי-הקשר, קהלי היעד שלנו צריכים להיות מסוגלים להעביר בקלות את המידע או לגשת ישירות לאן שאנו רוצים שייגשו לאחר הקריאה. משמעות הדבר היא שעלינו להיות ישירים ופעילים יותר בתוכן שלנו. לדוגמה, אין טעם רב בהפניית קהלי היעד שלנו לדף הבית שלנו במקום לדף המסוים שמאפשר להם לנקוט פעולה שאנחנו באמת רוצים שינקטו. ככל שהמסרים שלנו יותר פעילים וההנחיות שלנו יותר ברורות, יהיה קל יותר לקהלים שלנו לנקוט פעולות כגון הורדת תוכן, קניית המוצרים שלנו, או פשוט העברת התוכן ושיתוף עם קהלי היעד שלהם בו.
 
חוק חדש: חיפוש & מדיה חברתית עובדים יחד  
 
ביולי 2012, לפי Comscore, בוצעו בארה"ב 17.9 מיליארד חיפושים. ב-5-3 השנים האחרונות, 68-65 אחוזים מהחיפושים בוצעו דרך Google. בעוד שהמדיה החברתית ממשיכה להגיע למעגלים מתרחבים והולכים, גולשים עדיין מחפשים תשובות לשאלותיהם במנועי החיפוש – היום אפילו יותר מאי פעם.
בשנתיים האחרונות ביצעה Google שינויים רבים מדי באלגוריתמים שלה מכדי לפרטם כאן, אך בסופו של דבר, העיקר הוא עדיין ליצור תוכן שקל לבני אדם לקרוא, לא תבניות חיפוש, והאינטראקציה החברתית שאנו יוצרים עם התוכן משפיעה על קלות החיפוש של תוכן זה בעתיד. האיתותים החברתיים שנוצרים כשאנחנו משתפים אחרים בתוכן, מצייצים אותו מחדש, עושים לו 1+, מאשר תוכן זה עבור מחפשים עתידיים. עלינו לחשוב כיום על יצירת תוכן שלא ידבר רק לקהלים שאנו מכוונים אליהם, אלא – יש לקוות – גם יעודד אותם להמליץ עליו על ידי שיתוף בתוכן או פשוט על ידי העברה הלאה של המלצתם.
 
חוק חדש: נראות + מעורבות = תוכן מולטימדיה
 
כולנו רוצים שהתוכן שלנו ישיג את הנראות והמעורבות הרבות ביותר. אם כך, שאלו את עצמכם אם אתם באמת משתמשים במולטימדיה כדי לעזור למכור את הסיפור שלכם? האמת העצובה היא שבעוד שאנחנו קוראים יותר מאי פעם, אנחנו עדיין מעדיפים צפייה כאשר היא זמינה.
ב-PR Newswire, השלמנו זה עתה את המחקר השני שלנו, שיתפרסם החודש, המאשרר את מחקרנו מהשנה שעברה, לפיו כאשר מצרפים מולטימדיה למסר שלכם, משיגים צפיות רבות יותר. לא זו בלבד שתוכן מולטימדיה זוכה ליותר צפיות, הוא גם מעודד מעורבות מעמיקה יותר בתוכן.
 
כלל חדש: דעו מהי התשואה להשקעה שלכם
 
"תשואה להשקעה" ROI בעולם יחסי הציבור והשיווק יכולה לעתים להיות עניין הפכפך. בעוד שכולנו רוצים מספרים וסכומים כספיים שנוכל למדוד, לפעמים זה לא יהיה המדד שלנו. נתח השידור באמצעי המדיה, קישורים שנבנו, פעולות שבוצעו, הם חלק מסוגי המדדים האחרים שעלינו לבחון.
במצגת שלי ב-PRSA 2012, אני משתמש בסרטון וידאו שבו מנכ"לית Burberry, אנדריאה אהרנדטס, מדברת על הקמפיין של Burberry, "אמנות החפירות", שבו היא מפרטת מדוע היא פחות מוטרדת מרכישות המוצרים מאשר ממודעות הצרכן למותג ש- Burberryמנסה ליצור.
הדיון בתשואה להשקעה בפשטות, מתמצה בכך שתהיה מטרה לכל תוכן. שאלו את עצמכם את השאלה הפשוטה, "מה אני רוצה שאדם יעשה מיד אחרי שסיים לקרוא את זה".
 
אודות PR Newswire

Newswire PR נחשבת לחברה המובילה בעולם, בתחום הפצה אלקטרונית של הודעות שיווקיות, פיננסיות ועסקיות לכלי תקשורת, רשתות חברתיות ולקהילה הפיננסית. לחברה פתרון כולל של שירותי תמיכה לחברות בסקטור הציבורי, העסקי והפרטי ועוד.
החברה הוקמה בארה"ב בשנת 1954 ומפיצה הודעות לעיתונות בכ- 170 מדינות ב- 40 שפות. לחברה כ- 40 סניפים ברחבי העולם ויותר מ- 40 אלף לקוחות. מדי יום מפיצה החברה כ - 1,000 הודעות לעיתונות.
הסניף הישראלי הוקם בשנת 2000 ומשרת מאות לקוחות מבין החברות הנסחרות בבורסות ארה"ב ובבורסה בתל אביב, וכן מגוון רחב של חברות וגופים עסקיים במשק.
 
 

 


מאמרים וטיפים ביחסי ציבור

טיפול במשבר אינו תפקידו של הדובר

חלק מדוברי עמותות והמגזר השלישי שהתכנסה היום בירושלים בנושא "דילמת הדובר באירועי משבר", לא אהבו את דבריי כי טיפול במשבר רחב הרבה יותר מכתפיו ומתפקידו של הדובר.
 

לחצו לכל המאמרים וטיפים בנושא יחסי ציבור
 

         
                
יחסי ציבור
יחסי ציבור דרושים
יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור ודוברות
יחסי ציבור אמנים
יחסי ציבור מוזיקה

יחסי ציבור לעסקים קטנים
יחסי ציבור לעורכי דין
יחסי ציבור אופנה
יחסי ציבור לימודים

 
משרד יחסי ציבור
משרד יחסי ציבור רני רהב
משרד יחסי ציבור בחיפה
משרד יחסי ציבור באר שבע
משרד יחסי ציבור ירושלים
משרד יחסי ציבור דרושים
משרד יחסי ציבור אופנה

משרד יחסי ציבור תל אביב

 
משרדי יחסי ציבור
משרדי יחסי ציבור דרושים
משרדי יחסי ציבור בירושלים
משרדי יחסי ציבור מובילים
משרדי יחסי ציבור בחיפה
משרדי יחסי ציבור בדרום
משרדי יחסי ציבור בתל אביב

 
יח"צ
יחצנית
יח"צ אופנה
יח"צ דרושים
יח"צ אמנים

דובר
דוברות
דוברות ויחסי ציבור
ייעוץ תקשורתי

 
 
 
מפת האתר        
בניית אתר נטו מדיה