תרגם את האתר 
 
 
 
 







   טקס האריה השואג 2013 




 



תחרות האריה השואג
 
 




           iPhone Supported
דף הבית >> ניוזלטר >> ניוזלטר מאי 2013 >> דיוור ישיר באמצעות המכשיר הנייד- אמצעי דברור מתקדם
 
מאת: סיגלי רייכלין, מפתחת עסקית ושיווק VIP  בחברת Pijimi
 
Pijimi הינה חברת סטרטאפ ישראלית אשר פיתחה פלטפורמה חדשנית לשליחת קמפיינים והזמנות אינטראקטיביות באמצעות המובייל. הדיוור מגיע למכשיר הנייד כהודעת טקסט עם קישור, והנמען מקבל את המידע באופן  פרסונאלי ויזואלי, אינטראקטיבי ומניע לפעולה. שירות זה פותח  בהתאם לשינויים שחלו בתחום הסלולר בעולם ככלל, וישראל בפרט, ובהתאם להרגלי הצריכה בסלולר.

אנו פועלים בעיקר בתחום האקדמיה, הרכב, הנדל"ן, הפיננסים, האירועים העסקיים ועוד. עם זאת, חברות רבות אחרות משתמשות כיום במערכת Pijimi  לשימור ועדכון לקוחות וליצירת לידים חדשים.

Pijimi, מאפשרת לכל מנהל שיווק/פרסום, ליצור קמפיין במספר שלבים פשוטים ותוך מספר דקות להפיצם לטלפונים הסלולאריים של הלקוחות (לקוחות קצה או  B2B למפיצים, משווקים, סוכנים וכד' ללא מגבלת כמות), הדיוור מגיע כאמור לכל סוגי המכשירים עם קישור לאינטרנט, וניתן לשלוח גם כגיבוי במייל.

הנמענים מקבלים פניות ויזואליות, אינפורמטיביות, ברורות ומזמינות לפעולה, להן הם יכולים להגיב באמצעות הקלקה על כפתורי פעולה.

תגובות הנמענים ע"י לחיצה על הכפתורים, בחירת הכפתורים נעשית ע"י יוצר הקמפיין ומותאם בהתאם לצרכים כגון: עדכון מבצעים מיוחדים,  הזמנה לאירוע מכירות, מפה,  אישור השתתפות ,הצטרפות למועדון לקוחות, קבלת הטבה, קביעת פגישה עם יועץ, התקשרות לנציג שרות, חיבור לפייסבוק, לסרטון או לאתר וכד'.התגובות מתקבלות בזמן אמת, נשמרות וזמינות אונליין במערכת ניהול הקמפיין.

ניתן לייצא לאקסל את תוצאות הקמפיין לפי כל פילוח שיבחר, לנתח את התוצאות ולפעול באופן מידי.
המערכת היא מאד ידידותית ונוחה לשימוש. אין צורך בידע טכנולוגי או פרסומי על מנת לייצר קמפיין.
למעשה כל אחד יכול להכין קמפיין או הזמנה ולהפיצם תוך מספר דקות.

כל הנחוץ לשם כך, הוא תמונה בפורמט של JPEG , מומלץ בגודל 480*480 פיקסלים, על מנת להתאים למרבית סוגי המכשירים, ובקובץ אקסל של הנמענים הכולל את הפרטים הבאים: שם הנמען, טלפון נייד, ומייל (כאופציה בלבד).

כאמור, בחירת הכפתורים הנלווים להזמנה נעשית ע"י המפרסם או מכין הקמפיין.

המערכת מאפשרת כיום לצרף עד 6 כפתורים. לכל כפתור תפקיד משלו:
 כפתור מפה - אפשר להעלות מפה ממותגת או להשתמש במערכת Waze  לאיתור הכתובת הרצויה.
 כפתור מידע נוסף – ניתן להכניס עד 1,000 תוויים.
 כפתור אישור השתתפות – יש אפשרות לציין אם הלקוח מגיע לא מגיע וגם לציין מספר המשתתפים.
 כפתור התקשרות – ניתן להכניס טלפון קווי או נייד של נציג מכירות, שירות או מוקד.
 כפתור "הצעה עבורך" – כפתור לקבלת הטבה או יצירת ליד כגון: מעוניין בנסיעת מבחן או מעוניין בפגישה עם יועץ וכד'
 כפתור קישור לאינטרנט – חיבור לאתר, לפייסבוק, לסרטון וכד'....
 
כל משתמש במערכת מקבל שם משתמש וסיסמא וכן, "מדריך למשתמש" אשר יסייע לו בכל אחד מהשלבים, החל מטעינת התמונה ועד להפצת הקמפיין ואיסוף התוצאות.

למצגת הדגמה נא לחצו כאן





 


מאמרים וטיפים ביחסי ציבור

טיפול במשבר אינו תפקידו של הדובר

חלק מדוברי עמותות והמגזר השלישי שהתכנסה היום בירושלים בנושא "דילמת הדובר באירועי משבר", לא אהבו את דבריי כי טיפול במשבר רחב הרבה יותר מכתפיו ומתפקידו של הדובר.
 

לחצו לכל המאמרים וטיפים בנושא יחסי ציבור
 

         
                
יחסי ציבור
יחסי ציבור דרושים
יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור ודוברות
יחסי ציבור אמנים
יחסי ציבור מוזיקה

יחסי ציבור לעסקים קטנים
יחסי ציבור לעורכי דין
יחסי ציבור אופנה
יחסי ציבור לימודים

 
משרד יחסי ציבור
משרד יחסי ציבור רני רהב
משרד יחסי ציבור בחיפה
משרד יחסי ציבור באר שבע
משרד יחסי ציבור ירושלים
משרד יחסי ציבור דרושים
משרד יחסי ציבור אופנה

משרד יחסי ציבור תל אביב

 
משרדי יחסי ציבור
משרדי יחסי ציבור דרושים
משרדי יחסי ציבור בירושלים
משרדי יחסי ציבור מובילים
משרדי יחסי ציבור בחיפה
משרדי יחסי ציבור בדרום
משרדי יחסי ציבור בתל אביב

 
יח"צ
יחצנית
יח"צ אופנה
יח"צ דרושים
יח"צ אמנים

דובר
דוברות
דוברות ויחסי ציבור
ייעוץ תקשורתי

 
 
 
מפת האתר        
בניית אתר נטו מדיה