תרגם את האתר 
 
 
 
 







   טקס האריה השואג 2013 




 



תחרות האריה השואג
 
 




           iPhone Supported
דף הבית >> דובר
 
תפקידו של הדובר:
תקפידו של הדובר מורכב וכולל רבדים רבים. מטרתה העיקרית של עבודת הדובר הינה לייצג אדם מסוים, עסק, חברה או גוף אחר בפני גופי התקשורת השונים. זאת אומרת, דובר הוא זה שצריך לעמוד בפני שאלות התקשורת באם יש כאלה, דובר הוא זה שצריך להעביר לגופי התקשורת השונים מסרים ממעסיקיו ובסופו של דבר, הדובר עשוי להיות הפנים של הגוף אותו הדובר מייצג בפני התקשורת, בעוד שכיום קיימים מקצועניים מתחומים קרובים כגון- אנשי יחסי ציבור, פרסומאים ועוד- עבודתו של דובר הינה שונה בשל היותה כזו שכוללת מעורבות גבוהה במיוחד עם הגוף המיוצג וכן התמודדות שעיקרה הוא התקשורת.

איך הדובר עושה את תפקידו?:
ראשית, על הדובר להיות מעורה היטב בחברה, בעסק או בחייו של האיש המיוצג. מעורבות זו עומדת בבסיס יכולתו של הדובר להיות גוף מייצג שמעביר מסדר ומשדר משהו מסוים לתקשורת. כמובן שמומלץ ביותר לבחור אדם כריזמטי בעל יכולת דיבור והתבטאות גבוהות וסוחפות במיוחד. התקשורת עשויה להיות עוינת והרבה פעמים רק באמצעות לשון חלקלקה והרבה כריזמה ניתן להתגבר על השאלות הקשות. לבסוף, חשוב להבין שעבודות של דובר קשורה גם להכרות עם עולם התקשורת. על הדובר להיות בעל הכרות עם אנשי תקשורת, אמצעי תקשורת ועוד. כל אלו הכרחיים לעבודתו.

למה כדאי להשכיר את שירותיו של דובר?:
אנשי עסקים יכולים להיות מוצלחים במיוחד בכל מה שקשור לעסקים ועם זאת חלשים במיוחד בכל מה שמערב התמודדות על כלי התקשורת השונים. כמו כן, גם אם המצב הוא של בעל עסק כריזמטי במיוחד, לא תמיד הכריזמה מאפשרת מספיק זמן בכדי להשקיע בהתמודדות התקשורתית של העסק. בתקופות בהן העסק נתון במשבר או עומד בפני שערוריות שונות שמגיעות עד לציבור, חייב להיות דובר שייצג את החברה ויעורר אהדה. הדובר הכרחי כיום לעסקים שרוצים לצמוח. בנוסף לזמנים של משברים תקשורתיים שהעבודה נופלת על כתפי הדובר כמו המשברים הגדולים שידעה המשק: הסליקון בחלב, תחקיר של רפי גינת על מוצרי מזון בלתי ראויים או כמו בענף הנדל"ן המשבר של בעלי דירת נופש בהרצליה, בכל אלה ועוד מי שעמוד בחזית הוא רק הדובר.

איך בוחרים דובר?:
צריך לזכור שהדובר מיועד להיות מעורב בעסק ולא רק בייצוג שלו בפני התקשורת. נקודה זו מבהירה עד כמה חשוב למצוא אדם בעל כימיה עם העובדים ובעל אמינות גבוהה שתאפשר לסמוך עליו עם מידע מסווג. כמובן, שהכריזמה ויכולת ההתבטאות כמו גם היצירתיות חשובות במיוחד. 





 


מאמרים וטיפים ביחסי ציבור

טיפול במשבר אינו תפקידו של הדובר

חלק מדוברי עמותות והמגזר השלישי שהתכנסה היום בירושלים בנושא "דילמת הדובר באירועי משבר", לא אהבו את דבריי כי טיפול במשבר רחב הרבה יותר מכתפיו ומתפקידו של הדובר.
 

לחצו לכל המאמרים וטיפים בנושא יחסי ציבור
 

         
                
יחסי ציבור
יחסי ציבור דרושים
יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור ודוברות
יחסי ציבור אמנים
יחסי ציבור מוזיקה

יחסי ציבור לעסקים קטנים
יחסי ציבור לעורכי דין
יחסי ציבור אופנה
יחסי ציבור לימודים

 
משרד יחסי ציבור
משרד יחסי ציבור רני רהב
משרד יחסי ציבור בחיפה
משרד יחסי ציבור באר שבע
משרד יחסי ציבור ירושלים
משרד יחסי ציבור דרושים
משרד יחסי ציבור אופנה

משרד יחסי ציבור תל אביב

 
משרדי יחסי ציבור
משרדי יחסי ציבור דרושים
משרדי יחסי ציבור בירושלים
משרדי יחסי ציבור מובילים
משרדי יחסי ציבור בחיפה

לאכול בריא זה קל
משרדי יחסי ציבור בדרום
משרדי יחסי ציבור בתל אביב

 
יח"צ
יחצנית
יח"צ אופנה
יח"צ דרושים
יח"צ אמנים

דובר
דוברות
דוברות ויחסי ציבור
ייעוץ תקשורתי

 
 
 
מפת האתר        
בניית אתר נטו מדיה